Promocja miasta Gdańsk za 1 mln zł
Ruszyła akcja promocyjna Gdańska. Gród nad Motławą promuje w tym roku otwierające się 28 czerwca Muzeum Bursztynu.
30-sekundowy spot to mieszanka zdjęć bursztynu i nagiej kobiety. I tak jak zapewniał przed emisją jej reżyser Michał Zuzański reklama wyróżnia się spośród innych. Jest ascetyczna z elementami erotycznymi. Bursztyn przyrównywany jest do kobiecego ciała - podał "Dziennik Bałtycki".
Spoty emitować będzie TVN 24, TVN Style, a także pasma regionalne TVP w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie i w Gdańsku. Nowo otwierane muzeum reklamowane będzie także w ogólnopolskich tygodnikach. Wykupiono edycje reklam we - "Wprost", "Newsweeku", "Polityce" oraz w gazetach kolorowych - "Gali" i "Vivie".
Budżet promocyjny sięgnął 1 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Promocja miasta Gdańsk za 1 mln zł