Prosta droga do Chio
Agencja BFFG wygrała przetarg na kreację oraz produkcję nowego, niestandardowego stoiska sprzedażowego dla chipsów Chio firmy Polsnack
Stoisko będzie wykorzystywane w ramach dużej akcji marketingowej prowadzonej aktualnie przez firmę Polsnack.
- Do przetargu swoje projekty zgłosiło również kilka innych agencji. Zależało Nam przede wszystkim na tym, by stand wyróżniał się w otoczeniu innych wykorzystywanych przez firmy konkurencyjne. O wybraniu projektu agencji BFFG zadecydowało kilka elementów- mówi Pan Artur Dorf Trade Marketing Manager w firmie Polsnack.
Projekt przygotowany przez agencję BFFG realizuje Nasze główne założenie przy jednoczesnym zachowaniu ograniczeń wynikających z Naszego wzornika korporacyjnego jak i otoczenia, w którym będą wykorzystywane stoiska (supermarkety i hipermarkety) - dodaje Artur Dorf.
Pomysł, na stand oparty został na obowiązującym wzorniku i na wizualizacji opakowań charakterystycznych dla chipsów firmy Polsnack. Stoisko będzie również wykorzystywane do kampanii degustacyjnych w ramach regularnych akcji promocyjnych, realizowanych wg. strategii firmy Polsnack, które o tej porze roku odbędą się w wybranych supermarketach w całym kraju. Akcja promocyjna będzie wspierana dodatkowymi działaniami BTL, głównie promocjami handlowymi skierowanymi do konsumentów.
Dołącz do dyskusji: Prosta droga do Chio