„Prosto i z sensem” - Juliette Binoche reklamuje Crédit Agricole Bank Polska (wideo)
Rusza kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek bank Crédit Agricole. Akcję - prowadzoną z udziałem Juliette Binoche pod hasłem „Prosto i z sensem” - przygotowały firmy NestPoint i MEC.
W pierwszej reklamie Crédit Agricole Banku Polska Juliette Binoche opowiada o tym, co lubi w życiu i w finansach osobistych, podobnie jak inni klienci banku. Przekaz utrzymany w stylistyce nawiązującej do filmu „Amelia” podkreśla doświadczenie banku Crédit Agricole na europejskim rynku.
>>> Credit Agricole Bank Polska: 40 proc. znajomości po kampanii z Juliette Binoche
W kampanii wykorzystywane jest hasło „Prosto i z sensem”, które zastępuje dotychczasowy slogan przewodni Lukas Banku - „Tak powinno być w każdym banku”. Nowe hasło nawiązuje do francuskiego powiedzenia „Le bon sens a de l’avenir”, które w dosłownym tłumaczeniu oznacza „Zdrowy rozsądek ma przyszłość”. Taki slogan ma odzwierciedlać przekonanie Crédit Agricole, że wbrew obiegowej opinii bank jest do polubienia, a oferta instytucji finansowej może być prosta i zrozumiała.
Kampania wizerunkowa startuje 18 października, a potrwa do 13 listopada. Obejmie telewizję (dwa różne spoty emitowane m.in. w TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych TVN i Polsatu), radio (Radio ZET, RMF FM, Radio Eska, Trójka i rozgłośnie Agory), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, dzienniki regionalne, „Polityka”, „Uważam Rze”, „Newsweek”, „Wprost”, „Viva!”, „Twój Styl” i „Pani”) oraz outdoor (ponad 250 tablic 6x3 i nośniki wielkoformatowe w największych miastach).
Kreację kampanii przygotowała agencja NestPoint Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Oba spoty z Juliette Binoche wyreżyserowała Małgorzata Szumowska, a zdjęcia do nich zrealizował Michał Englert.
Dołącz do dyskusji: „Prosto i z sensem” - Juliette Binoche reklamuje Crédit Agricole Bank Polska (wideo)