Przemysław Matyjaszczyk: z 4screens.net do Grupy On Board Think Kong
Przemysław Matyjaszczyk zaczął pracę jako strategy manager w Grupie On Board Think Kong. Wcześniej był związany m.in. z firmami 4screens.net, Whites, Groupe SEB Polska i SearchLab.
W Grupie On Board Think Kong Przemysław Matyjaszczyk będzie odpowiedzialny za rozwój oferty oraz wsparcie projektów dla dotychczasowych klientów. Będzie zajmował się przede wszystkim content marketingiem i SEO, w ścisłej współpracy z odpowiadającym za to zespołem w Think Kong kierowanym przez Andrzeja Zasowskiego.
Poprzednio Matyjaszczyk był sales directorem w 4screens.net. Wcześnej przez 2,5 roku pracował w agencji Whites m.in. jako sales director. Ponadto był e-commerce managerem w Groupe SEB Polska, gdzie odpowiadał za strategię widoczności marek Tefal, Rowenta, Krups i Moulinex w sklepach internetowych w Polsce. Pracował też w Agorze m.in. jako kierownik sprzedaży w Gazeta.pl oraz szef agencji marketingu w wyszukiwarkach SearchLab.
Z branżą internetową związany jest od 9 lat. Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Dołącz do dyskusji: Przemysław Matyjaszczyk: z 4screens.net do Grupy On Board Think Kong