„Przepis na życie 4” śledziło 2,4 mln widzów. 31 mln zł z reklam
Nadawany w TVN czwarty sezon „Przepisu na życie” miał o 260 tys. widzów mniej niż nadawana rok wcześniej trzecia seria i przyniósł 30,5 mln zł z reklam. Stacja w czasie emisji serialu była trzecia w całym rynku, ale druga w grupie komercyjnej.
„Przepis na życie 4” na antenie TVN nadawany był w okresie od 24 lutego do 19 maja br., w niedziele o godz. 21.00. Średnia oglądalność serialu wyniosła 2,44 mln widzów. Przełożyło się to na 15,40 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 19,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Produkcja w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie ub.r. trzeciej serii straciła 260 tys. widzów. Wówczas „Przepis na życie” oglądało 2,70 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 19,92 proc. oraz 24,37 proc. udziału. Serial wtedy pokazywano jednak nie w niedziele, ale we wtorki o godz. 21.30 (więcej na ten temat).
W paśmie nadawania „Przepisu na życie” TVN zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był Polsat, pokazujący show „Tylko muzyka” oraz program „Szybcy i wściekli”, co przełożyło się na 18,90 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (końcówka „Rancza”, filmy fabularne z cyklu „Zakochana Jedynka”; 16,35 proc.). Z kolei za TVN uplasowała się TVP2 (filmy fabularne z cyklu „Kino na maksa”; 9,12 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN była już wiceliderem, przegrywając tylko z Polsatem.
„Przepis na życie 4”, fot TVN
Telewizja TVN już zdecydowała o nakręceniu piątej serii „Przepisu na życie”. Powinna ona trafić do jesiennej ramówki stacji (więcej o tym).
Oglądalność „Przepisu na życie 4” na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat | 2 991 039 | 18,90% | 22,16% |
TVP1 | 2 587 784 | 16,35% | 12,42% |
TVN - Przepis na życie | 2 436 760 | 15,40% | 19,43% |
TVP2 | 1 443 063 | 9,12% | 9,30% |
Dołącz do dyskusji: „Przepis na życie 4” śledziło 2,4 mln widzów. 31 mln zł z reklam