Przestrzeń wygrywa kolejny przetarg PepsiCo
W ramach wygranego przetargu agencja Przestrzeń obsługuje markę napoju energetycznego Rockstar, należącą do PepsiCo.
Agencja Przestrzeń odpowiadać będzie za całościową obsługę marki w digitalu w 2021 roku.
Punktem wyjścia prac będzie globalna idea marki, którą Przestrzeń dostosuje do polskiego rynku przygotowując materiały do wszystkich punktów styku, w tym nowy sposób i język komunikacji marki w mediach społecznościowych.
Rockstar to kolejna marka z portfolio Pepsico obsługiwana przez Przestrzeń. Do tej pory Agencja realizowała m.in. kampanie na rynki europejskie dla marek Lay’s i Lay’s MAXX.
Przestrzeń współpracuje z PepsiCo od początku powstania agencji w 2018 roku.
Koncern PepisCo w ubiegłym roku przejął za 3,85 mld dolarów producenta napojów energetycznych Rockstar Energy Beverages.
Dołącz do dyskusji: Przestrzeń wygrywa kolejny przetarg PepsiCo