SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cztery agencje w przetargu reklamowym Intermarché

W rozpoczętym w połowie marca przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną sieci hipermarketów, o budżet walczą cztery agencje. Marketer nie zdradza ich nazw.

Grupa Muszkieterzy, do której należy Intermarché, do wzięcia udziału w postępowaniu przetargowym zaprosiła pięć agencji, chęć i możliwość uczestnictwa potwierdziły zaś cztery. Postępowanie jest kilkuetapowe.

- Obecnie jesteśmy w trakcie pierwszego etapu a ostateczne rozstrzygnięcia planujemy na koniec maja 2018r. - informuje portal Wirtualnemedia.pl Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor ds. komunikacji i informacji w Grupie Muszkieterzy.

Wybrana agencja zajmie się przygotowaniem strategii i komunikacją sieci Intermarché w ATL, BTL i digitalu.

Tegoroczną wielkanocną kampanię reklamową marki przygotowały Hand Made i Imperia Film.

W Polsce Intermarché ma 230 sklepów.

 

Dołącz do dyskusji: Cztery agencje w przetargu reklamowym Intermarché

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl