„Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. „Naj” wyprzedził „Panią Domu”
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w styczniu br. była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w styczniu 2017 roku wyniosła 210 712 egz. i w porównaniu do stycznia 2016 roku zmalała o 16,28 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 9,41 proc. do 203 886 egz.
Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który awansował z miejsca czwartego. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 118 933 egz., po jednak spadku o 0,82 proc.
Na czwartą lokatę spadła „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu ten dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 75 850 egz., notując największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 40,23 proc.
Dane sprzedaży miesiąc po miesiącu za 2015 i 2016 rok (wykres)
W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł dwutygodnik „Naj” - było to 31,59 proc. Z kolei najwięcej - 4,96 proc. - straciła „Tina”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych. „Naj” wyprzedził „Panią Domu”