“Przyjaciółka” z konkursem promowana w telewizji
Dwutygodnik “Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w najnowszym wydaniu, które ukazało się w czwartek, przygotował konkurs dla czytelniczek. Numer wspiera kampania reklamowa w telewizji.
Aż na 22 stronach najnowszego wydania “Przyjaciółki” prezentowane są nagrody, które wygrać można wysyłając sms i odpowiadając na pytania. Numer ukazał się w nakładzie 665 tys. egz. i w czterech mutacjach: bez dodatku w normalnej cenie 0,99 zł, z naszywką "Owocowe przetwory" w cenie 2,99 zł, z japonkami za 8,99 zł i z pierwszym tomem kolekcji “07 zgłoś się” za 3,99 zł.
Kampania wydania obejmuje m.in. kanały TVP 1 TVP 2, Polsat, TVN, TV 4 i TVN 7.
Koncepcja kreatywna spotu powstała przy współpracy działu marketingu Edipresse ze studiem Marcina Fedisza, a media zakupił dom mediowy ZenithOptmiedia.
Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” z konkursem promowana w telewizji