Publicis wprowadza narzędzie CORD
Publicis Commerce, wchodząca w skład Publicis Groupe, stworzyła usługę i narzędzie CORD, służące do zarządzania i moderacji pytań oraz recenzji konsumentów, które pojawiają się w kanałach e-commerce.
CORD (Customers’ Opinions & Reviews Data) ma umożliwiać wchodzenie w dialog z konsumentami, którzy dokonali już zakupu lub go rozważają, co pozwala stymulować sprzedaż.
CORD ma analizować recenzje i pytania - robią to moderatorzy, którzy oceniają charakter opinii, czy ma ona wydźwięk negatywny czy pozytywny oraz czy wymagana jest reakcja ze strony marki. Na podstawie ich pracy przygotowywane są dashboardy z ilościową i jakościową analizą danych, dzięki czemu klient może monitorować jak na przestrzeni czasu zmieniają się oceny konsumentów oraz planować potencjalne kierunki rozwoju.
- CORD to narzędzie przeznaczone dla każdej marki, dla której e-commerce jest ważnym kanałem sprzedaży. To, co nas wyróżnia na tle innych rozwiązań, to usługa moderacji i czynnik ludzki – dysponujemy międzynarodowym zespołem moderatorów doświadczonych w pracy z platformami e-commerce, dzięki czemu każda recenzja jest analizowana przez człowieka. Algorytm wykorzystujemy jedynie do wstępnej oceny sentymentu. Najważniejsze jest to, że na wszystkie wpisy wymagające reakcji marki natychmiast pojawiają się stosowne odpowiedzi. CORD jest naturalną kontynuacją obranej przez Publicis Commerce ścieżki rozwoju technologii i usług wspierających naszych klientów w przestrzeni eCommerce. Dzięki temu możemy oferować naszym klientom jeszcze bardziej komplementarny wachlarz usług - mówi Krzysztof Andrzejczak chief commerce officer w Publicis Groupe Polska.
Narzędzie CORD zostało w całości stworzone przez Publicis Groupe, a usługa realizowana jest wewnętrznie. Licencja obejmuje narzędzie oraz obsługę projektu z analityką opartą o dane ilościowe i jakościowe pochodzące z zespołu moderacji. Miesięczny koszt usługi uzależniony od zakresu prac oraz zainteresowania samymi produktami ze strony konsumentów, co gwarantuje klientowi transparentność wydatków.
Pierwsze projekty z wykorzystaniem CORD rozpoczęły się na początku roku. Obecnie wspierana jest komunikacja z konsumentami na kilku kluczowych rynkach Europejskich między innymi z kategorii consumer electronic. W drugiej połowie roku planowane jest uruchomienie usługi na kolejnych poza Amazonem platformach e-retailowych oraz objąć ma ponad 20 kluczowych rynków na świecie.
Dołącz do dyskusji: Publicis wprowadza narzędzie CORD