Drugi sezon „Pułapki” będzie najpierw pokazywany w Player.pl. Serial TVN z interaktywną grą „Pułapka - Bunt” (wideo)
Prapremierowe odcinki drugiego sezonu „Pułapki” z tygodniowym wyprzedzeniem będą udostępniane w player.pl, a pierwszy z nich w serwisie pojawi się 27 sierpnia. Z myślą o fanach produkcji TVN przygotował interaktywną grę wideo „Pułapka - Bunt”.
„Pułapka” to autorski serial obyczajowo-kryminalny, który został realizowany na podstawie scenariusza Karoliny Frankowskiej i Michała Godzica.
W drugim sezonie ponownie wystąpią aktorzy znani z pierwszej serii - m.in.: Agata Kulesza, Marianna Kowalewska, Mateusz Więcławek i Leszek Lichota. Do obsady dołączą m.in.: Anna Romantowska, Jerzy Radziwiłowicz, Jan Frycz, Eryk Lubos, Henryk Talar, Wiktoria Gorodeckaja, Katarzyna Gałązka oraz Maciej Musiał.
Operatorem zdjęć nowych odcinków pozostaje Marian Prokop. Zmiana nastąpiła na stanowisku reżysera. Miejsce Łukasza Palkowskiego zajął Adrian Panek. Producentami z ramienia TVN są Katarzyna Czarnecka oraz Tomasz Karpiński.
Przedpremiera serialu w player.pl, nowością gra wideo „Pułapka - Bunt”
Przedpremierowo nowe odcinki serialu „Pułapka 2” będą dostępne w player.pl, gdzie będą zamieszczane z tygodniowym wyprzedzeniem - przed emisją w TVN. Pierwszy odcinek w player.pl dostępny będzie od wtorku, 27 sierpnia br.
TVN dla fanów „Pułapki" przygotował interaktywną grę wideo „Pułapka - Bunt”, w której widzowie będą mogli wcielić się w jednego z głównych bohaterów serialu - komisarza „Czarnego” (granego przez Leszka Lichotę). Akcja dzieje się w więzieniu, w którym bohater został osadzony na koniec pierwszej serii.
Gra od 27 sierpnia będzie dostępna na tvnpl, czyli na oficjalnym kanale YouTube TVN Discovery Polska.
- Nasza akcja promocyjna opiera się na angażowaniu użytkowników player.pl w niekonwencjonalne, ciekawe rozwiązania fabularne. Interaktywny storytelling jest jednym z takich gorących tematów, na których warto oprzeć promocję. Trend do włączania widzów w kreowanie treści pojawia się od czasu do czasu w różnych miejscach na świecie, a my do działań promocyjnych player.pl wykorzystujemy go po raz pierwszy - mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.
- Napisanie scenariusza tej interaktywnej fabuły zleciliśmy scenarzystom serialu, dzięki czemu mamy pełną spójność postaci z główną fabułą. Ale w przeciwieństwie do linearnej narracji serialu - tu mamy do czynienia z wątkami, które się rozszczepiają - dlatego skonstruowanie interaktywnej fabuły wymagało zmiany podejścia do budowania narracji. Na szczęście scenarzyści bardzo chętnie podeszli do tego wyzwania - i poszło im super. Co ważne, gra nie zdradza żadnych wątków serialowych - dodaje Radek Kotapka, dyrektor kreatywny TVN Emotion Studio.
Fabułę interaktywnej fabuły „Pułapka - Bunt” zrealizowało TVN Emotion Studio, czyli dział TVN Discovery Polska specjalizujący się w produkcji treści do internetu.
Gra „Pułapka - Bunt” będzie promowana w całym digitalowym środowisku TVN Discovery Polska: w player.pl, na Facebooku, Instagramie, stronie internetowej formatu, i na kanałach YouTube. Autorami koncepcji i jej twórcami są TVN Emotion Studio oraz zespół produkcji TVN Kraków.
Podobne projekty tego typu były już wcześniej realizowane przez Grupę TVN Discovery Polska. Między innymi taki materiał powstał w lutym tego roku do serialu „Szkoła”. Jak informuje nadawca, w ciągu pierwszego tygodnia od publikacji wideo zyskało 2 mln wyświetleń, a wskaźnik zaangażowania fanów wyniósł 24 proc.
Pierwszy sezon „Pułapki” na antenie TVN oglądać można było w okresie od 9 września do 14 października ub.r. (w niedziele o 21.30). Średnia widownia serialu wyniosła 1,99 mln osób, co przełożyło się na 13,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,61 proc. w grupie 16-59.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: Drugi sezon „Pułapki” będzie najpierw pokazywany w Player.pl. Serial TVN z interaktywną grą „Pułapka - Bunt” (wideo)