PZL zajmie się obsługą reklamową firmy Zott
Agencja reklamowa PZL wygrała przetarg na obsługę kreatywną firmy Zott, producenta m.in. Jogobelli i Monte.
Agencja PZL po wygranym przetargu będzie zajmować się obsługą kreatywną działań reklamowych firmy Zott.
Nie udało nam się ustalić, na czym dokładnie będzie polegać współpraca firmy z tą agencją ani szczegółów przetargu, w tym okresu, na jaki zawarto umowę.
W sierpniu br. firma Zott wybrała agencję Płodni.com do obsługi social mediów marki Jogobella.
W czerwcu tego roku Agencja Nie Do Ogarnięcia przygotowała nową platformę komunikacji dla marki Zott Primo.
Obsługą mediową kampanii marek należących do Zott zajmuje się od ub.r. agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe), która przejęła budżet tego marketera od agencji Carat (dentsu).
Dołącz do dyskusji: PZL zajmie się obsługą reklamową firmy Zott