Drożeją reklamy w Radiu Eska. "Duży popyt na czas reklamowy"
Grupa Radiowa Time uaktualniła cenniki reklam. Średnio o ok. 3 proc. wzrosną od 9 września br. ceny reklam w sieci Radia Eska i w pakiecie Total Time. Droższe będą też spoty w Drapaczu Chmur.
- Obserwujemy bardzo dobrą sytuację na rynku reklamy radiowej i duży popyt na czas reklamowy. Jednocześnie pozycja naszych produktów jest bardzo silna. W ostatnim miesiącu zanotowaliśmy wzrosty słuchalności Radia Eska fala do fali, a w naszej grupie docelowej, wśród osób w wieku 20-39 lat, stacja jest drugą rozgłośnią w rankingu. Również Eska2 znacząco wzmacnia swoją pozycję, co jest efektem m.in. styczniowego rebrandingu z Radia SuperNova. Spodziewamy się też wzrostów Eski Rock po rozszerzeniu nadawania na dziewięć miast – mówi Ewa Rosiewicz, prezes Radia Eska i dyrektor generalna Grupy Radiowej Time.
W porównaniu do obecnie obowiązujących cenników, ceny reklam w pakiecie Total Time wzrosną o 3,6 proc., a w sieci Eska - o 2,9 proc. (pasmo 6-24, poniedziałek-niedziela).
Cenniki pozostałych produktów reklamowych Grupy Radiowej Time, w tym sieci Eska2 oraz rozgłośni Eska ROCK i VOX FM, pozostają bez zmian.
CZYTAJ TEŻ: Były szef informacji RMF FM przeszedł do konkurenta
Wraz ze zmianą cen w Grupie Radiowej Time i w związku z równoczesną podwyżką cen w Grupie Eurozet, nastąpi aktualizacja cennika pakietu wspólnego obu nadawców – Drapacza Chmur. Ceny zostaną zwiększone średnio o 3,8 proc. (pasmo 6-22, poniedziałek-niedziela). Nowy cennik wejdzie w życie również 9 września. Zlecenia emisji reklam wg dotychczasowych cenników w Grupie Radiowej Time i w ramach pakietu Drapacz Chmur przyjmowane są do 7 września 2024 roku.
W skład Grupy Radiowej Time wchodzą stacje: Radio Eska, Eska2, Eska Rock, Radio VOX FM i Radio Plus.
Od września zdrożeją też reklamy w stacjach należących do Grupy Eurozet - średnio o 4 proc. 5 proc. więcej zapłacą też reklamodawcy Grupy RMF.
Dołącz do dyskusji: Drożeją reklamy w Radiu Eska. "Duży popyt na czas reklamowy"