SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Wrocław rusza z kampanią „Radio Wrocław Najlepsze w 2017”

W styczniu br. jury paryskiej imprezy „Salon de la Radio” zdecydowało, że Radio Wrocław zostaje najlepszą międzynarodową stacją radiową roku. Teraz radiowcy z Wrocławia startują z kampanią wizerunkową, wykorzystującą ten tytuł.

Pod koniec stycznia w Paryżu odbywała się konferencja „Salon de la Radio 2017” - największa w Europie branżowa impreza, poświęcona rozgłośniom radiowym. Rozmawiano o prawodawstwie europejskim i krajowym w poszczególnych państwach, a także o przyszłości radia cyfrowego. Wyłaniano też najlepsze rozgłośnie. Werdyktem fachowców zgromadzonych na tej imprezie, tytuł „International Radio of the Year” przypadł w udziale Radiu Wrocław. Wzięto pod uwagę sposób prowadzenia audycji, standardy serwisów informacyjnych i nadawania muzyki; ale jury przyjrzało się także stronom internetowym finalistów.

Redaktor naczelny, Tomasz Duda, mówi, że rozgłośnia konkurowała o ten tytuł z kilkoma setkami radiostacji z całego świata, a w ścisłym finale z 20 najlepszymi. Teraz rozgłośnia postanowiła wykorzystać ten sukces, umieszczając go na reklamowych bilbordach i startując z kampanią „Radio Wrocław Najlepsze w 2017, wg European Radio Show 2017 w Paryżu. Dziękujemy za zaufanie”. - Pojawimy się na billboardach we Wrocławiu, Jeleniej Górze, Legnicy, Wałbrzychu. Reklama widoczna będzie także na 60 autobusach jeżdżących po Wrocławiu i po Dolnym Śląsku na trasach: Strzelin, Ziębice, Niemcza, Bielawa, Dzierżoniów, Kamieniec Ząbkowicki, Pławna, Braszowice, Wałbrzych, Wołów, Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Legnica, Miękinia, Środa Śląska, Sobótka, Jelcz Laskowice, Marcinowice, Oleśnica, Środa Śląska - zapowiada Duda.

Reklama radiostacji obecna będzie także na słupach reklamowych i w kilkudziesięciu czasopismach lokalnych wydawanych na terenie całego Dolnego Śląska. Reklamę będzie można też zobaczyć na ekranach umieszczonych wewnątrz autobusów MPK Wrocław. Kampania zostanie wyemitowana na 7 wielkoformatowych ekranach typu LED, a także na wyświetlaczach przy kasach kina Helios, Multikino i Nowe Horyzonty. Radiowcy planują rozdać 10 tys. ulotek podczas imprez, patronatów, czy eventów. Na antenie radia będziemy emitować specjalne spoty autopromocyjne, a na naszej stronie pojawiły się już banery reklamowe. W kampanię zostały również zaangażowane media społecznościowe.

Nagroda „International Radio of the Year” jest przyznawana od 25 lat. Od kilku lat formuła radiowych targów jest już międzynarodowa.

Z danych radio Track Millward Brown wynika, że w okresie od lipca do grudnia 2016 roku Radio Wrocław plasowało się we Wrocławiu na 11 miejscu pod względem słuchalności, przy udziale w rynku na poziomie 4,7 proc.

Dołącz do dyskusji: Radio Wrocław rusza z kampanią „Radio Wrocław Najlepsze w 2017”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nie rozumiem
Moga sobie miec sto takich tytulow. Prawda taka ze tego radia nie da sie sluchac. Kiedys rozgoosnia z tradycjami ambitna a dzis sieczka muzyczna, sieczka w informacji, zadnych programow do sluchania. Nic godnego uwagi poza komercja. Moze to sie sprzedaje ale tego sie nie slucha
0 0
odpowiedź
User
Karkonoski
Takie dobre radio a słuchalności tylko coś koło 5%? Nawet siostrzany RAM ma odrobinę lepszy wynik, choć to przecież stacja z niszową muzyką.
0 0
odpowiedź
User
zgadzam się z przedmówcami
Kiedyś Polskie Radio Wrocław, a następnie jego "odświeżona" odsłona (Radio Wrocław) było radiem ambitnym i profesjonalnym, dbającą tak o wysoką jakość treści, ambitne programy, jak i kulturę. Dzisiejsza imitacja to nędzna klaka komercyjnych stacji (muzyka, sposób prowadzenia, ograniczenie do minimum zbyt "nużących intelekt treści"). Jedynie strona internetowa przypomina jeszcze dawne czasy.
0 0
odpowiedź