Radio ZET Gold reklamuje „zawsze wielkie przeboje!”
Radio ZET Gold ruszyło z nową kampanią reklamową, która realizowana będzie pod hasłem „Zawsze wielkie przeboje!”. Działania obejmą outdoor, prasę i internet.
W kampanii wykorzystywane są trzy slogany nawiązujące do tekstów popularnych polskich przebojów: „Nie zamieniaj serca w twardy głaz, włącz nowe radio!”, „Nie dokazuj miła, włącz nowe radio!” i „Przeżyj to sam, włącz nowe radio!”.
Akcja obejmuje 11 miast: Warszawę, Poznań, Katowice, Kraków, Wrocław, Bielsko-Białą, Kielce, Konin, Łódź, Olsztyn i Toruń. Pojawiły się w nich billboardy i siatki wielkoformatowe oraz reklamy w prasie lokalnej i internecie.
Kreację kampanii przygotowała agencja Open, a media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia.
Radio ZET Gold nadaje od 1 lipca ub.r. w miejsce Planety FM. Stacja prezentuje muzykę w formacie oldies. Pierwsza kampania reklamowa rozgłośni odbyła się we wrześniu i październiku ub.r. w telewizji i kinach (dowiedz się więcej).
Z danych Radio Track wynika, że Radio ZET Gold w IV kwartale ub.r. wyniósł 1,1 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Radio ZET Gold reklamuje „zawsze wielkie przeboje!”