SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio Zet przed RMF FM

Radio Zet odnotowało we wrześniu 2007 r. największe wpływy reklamowe spośród wszystkich stacji radiowych. Słaby wynik radiowej "Jedynki" - zyskują stacje wchodzące w skład sieci Eska.

Radio Zet zarobiło z reklam we wrześniu 2007 r. 36 318 680 zł wobec 26 436 652 zł w analogicznym okresie 2006 roku - wynika z danych Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 34 149 645 zł (3,20 mln. zł więcej niż w ubiegłym roku).

Na trzecim miejscu radiowa Trójka (wzrost o 9,2 proc.) a na piątym uplasowała się "Jedynka" (spadek o 2,5 proc.).

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiło radio Eska Warszawa - wzrost z 3 687 980 zł do 5 086 680 zł.

Wśród stacji ponadregionalnych najwięcej zarobiło Radio WAWa - 2,4 mln zł. Wpływy Tok FM wyniosły 1,7 mln zł, Radiostacji - 0,9 mln zł a RMF Classic - 0,5 mln zł.

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły we wrześniu 2007 roku 158 153 507 zł wobec 124 685 823 zł w 2006 roku.

bez autopromocji
Rok / Miesiąc IX.2007
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: Radio 158 153 507 zł
ZET 36 318 680 zł
RMF FM 34 149 645 zł
PR 3 5 406 581 zł
ESKA Warszawa 5 086 680 zł
PR 1 4 086 317 zł
ESKA Wrocław 3 826 174 zł
ESKA Poznań 3 264 834 zł
ESKA Łódź 3 041 002 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto) 2 921 178 zł
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa 2 795 250 zł


bez autopromocji
Rok / Miesiąc IX.2006
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: Radio 124 685 823 zł
RMF FM 30 949 200 zł
ZET 26 436 652 zł
PR 3 4 949 555 zł
PR 1 4 191 835 zł
ESKA Warszawa 3 687 980 zł
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa 2 748 082 zł
ESKA Wrocław 2 538 076 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto) 2 369 866 zł
ESKA Łódź 2 113 774 zł
ESKA Poznań 2 108 722 zł

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.

Podsumowanie wpływów reklamowych we wrześniu 2007 roku:

z autopromocją

Rok / Miesiąc IX.2006 IX.2007
Media Wpływy [zł] Wpływy [zł]
Telewizja 702 992 857 zł 865 346 849 zł
Radio 127 558 277 zł 161 958 282 zł
Gazety 248 083 556 zł 255 101 200 zł
Magazyny 193 802 409 zł 207 715 199 zł
Kina 10 511 391 zł 19 204 973 zł
Razem 1 282 948 490 1 509 326 503 zł

Dołącz do dyskusji: Radio Zet przed RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl