Radosław Kotarski o hat-tricku w reklamie Banku Millennium (wideo)
W telewizji i internecie zaczęła się kolejna kampania reklamowa Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promująca Konto 360°. Przygotowały ją firmy marketingowe Change, Isobar Polska i Initiative Warszawa.
W spocie Radosław Kotarski wyjaśnia, na czym polega piłkarski hat-trick. Dodaje, że Bank Millennium został w ub.r. wyróżniony w trzech plebiscytach branżowych: został zwycięzcą w trzech kategoriach rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” oraz w badaniu „Jakość na bank”, a także otrzymał „Gwiazdy jakości obsługi”. Reklama promuje też oferowane przez ten bank Konto 360°, podkreślając usługi dostępne dla jego posiadaczy za darmo.
W poprzedniej kampanii Banku Millennium, prowadzonej w styczniu i lutym br., Radosław Kotarski opowiadał o historii wina.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały główne, wybrane stacje tematyczne) oraz internecie (główne portale, serwisy finansowe, YouTube, serwisy VoD).
Kreacją reklam zajęła się agencja Change, działania w internecie koordynuje agencja Isobar Polska, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski o hat-tricku w reklamie Banku Millennium (wideo)
Słownik języka polskiego : hat trick, hat-trick, hattrick [wym. hat trik] «potrójny sukces zawodnika»
Nawet słowa zapożyczone wymagają poprawnego wymawiania.