Opowieść Radosława Kotarskiego o bursztynie zakochanych reklamuje konto Profit w Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium rozpoczął nową kampanię reklamującą konto oszczędnościowe Profit, w której Radosław Kotarski opowiada historię o bursztynie podarowanym kobiecie przez zakochanego w niej mężczyznę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Serviceplan, Isobar Polska i Initiative Warszawa.
W nowym spocie Radosław Kotarski opowiada o przesądzie, że jeśli mężczyzna jako pierwszy prezent da kobiecie bursztyn, wezmą oni ślub. Prezenter porównuje dobrze ulokowane uczucie z dobrze ulokowanymi pieniędzmi, zyskującymi na wartości.
Kampania podkreśla, że w ramach promocji na nowym koncie oszczędnościowym Profit w Banku Millennium nowe środki w kwocie od 100 tys. zł przez trzy miesiące są oprocentowane w wysokości 2,5 proc. Taka oferta będzie obowiązywała dla środków wpłaconych do 22 kwietnia br.
Kotarski w kampaniach reklamowych Banku Millennium występuje od kilku lat. W poprzedniej, promujące aplikację mobilną banku, opowiadał o mistrzach wschodnich sztuk medytacji i walki.
Akcja promująca konto Profit jest realizowana m.in. w telewizji i internecie.
Kreacją spotu zajęła się agencja Change Serviceplan, zakupem mediów - dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.
Dołącz do dyskusji: Opowieść Radosława Kotarskiego o bursztynie zakochanych reklamuje konto Profit w Banku Millennium (wideo)