Raffaello w nowej odsłonie reklamowane na Dzień Matki (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa pralin Raffaello (produkowanych przez Ferrero Polska) z okazji Dnia Matki. Akcję przygotowały agencja Ferrero Pubbliregia i dom mediowy Vizeum.
Kampania przekonuje, że praliny Raffaello są idealnym prezentem przy okazji składania życzeń na Dzień Matki. W reklamach prezentowane są nowe opakowania produktu.
Spot jest utrzymany w dotychczasowej konwencji reklamowej Raffaello: pokazuje idylliczną scenę czułości z charakterystycznym motywem muzycznym i hasłem „Więcej niż tysiąc słów”.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa obejmuje wybrane kanały telewizyjne oraz internet (serwisy VoD i YouTube).
Globalną kreację kampanii przygotowała agencja Ferrero Pubbliregia, a strategią i planowaniem mediów na polskim rynku zajął się dom mediowy Vizeum (należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska).
Dołącz do dyskusji: Raffaello w nowej odsłonie reklamowane na Dzień Matki (wideo)