Rafineria Gdańska chce mieć nowe logo, szuka agencji
Rafineria Gdańska chce zmienić logo i identyfikację wizualną - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Potrzebuje agencji, która się tym zajmie.
Dzisiaj, 6 września br. ruszy postępowanie Rafinerii Gdańskiej dotyczące projektu jej nowego logo oraz identyfikacji wizualnej.
Postępowanie prowadzone będzie w formie zapytania ofertowego - zainteresowane firmy będą mogły składać swoje oferty.
Czas na ich złożenie minie 30 września br., czas na zadawanie dodatkowych pytań - 13 września br.
Przypomnijmy, że wiosną br. Rafineria Gdańska chciała wybrać w przetargu agencję do obsługi public relations. Do zadań wybranej agencji miały należeć m.in. monitoring mediów pod kątem publikacji o firmie, analiza otoczenia biznesowego, prawnego i politycznego mającego wpływ na wizerunek lub działania biznesowe spółki, media relations (przygotowanie i dystrybucja informacji prasowych, analiz, raportów, plasowanie wypowiedzi eksperckich, konferencje prasowe), doradztwo w zakresie komunikacji zewnętrznej.
Od agencji spółka oczekiwała wsparcia w monitoringu i reagowaniu na wpisy dotyczące działalności lub produktów firmy w internecie, w tym social mediach, wsparcia w komunikacji kryzysowej.
Przetargu finalnie nie rozstrzygnięto - po złożeniu ofert przez zainteresowane agencje postępowanie unieważniono. Spółka tłumaczyła wówczas, że "przedstawione oferty przekroczyły planowany budżet"
Dołącz do dyskusji: Rafineria Gdańska chce mieć nowe logo, szuka agencji
To jest do sprawdzenia od zaraz