Prawie 63 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN
Biuro reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na luty br. Najwięcej, bo blisko 63 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy serwisie informacyjnym “Fakty”.
30-sek. spot przy “Faktach” w TVN w dni powszednie wyceniono na 62,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Przy emisji w niedzielny wieczór stawka jest niższa o 500 zł (62,3 tys. zł).
Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 47 tys. zł w dni robocze i 46 tys. zł w niedziele, zaś przy prognozie pogody odpowiednio: 37,8 tys. zł i 35,6 tys. zł.
Spot przy serialu “Na Wspólnej” to wydatek rzędu 27,1 tys. zł, przy “Milionerach” - 29 tys. zł, a przy “Kuchennych rewolucjach” (powtórki, emisja w czwartki wieczorem) - 31,6 tys. zł.
Pod koniec lutego na antenie TVN rusza wiosenna ramówka, a w niej kilka premierowych pozycji. Spot przy serialu “Lipowo. Zmowa milczenia” (emisja w poniedziałki wieczorem) kosztuje 21 tys. zł, przy “Bitwie o gości” (wtorek wieczór) - 21,9 tys. zł, przy programie “Razem od nowa” (środa wieczór) - 22,2 tys. zł, przy programie “Autentyczni" (niedziela wieczór) - 33,3 tys. zł.
TVN w lutowe weekendy będzie relacjonować zawody w skokach narciarskich. Bloki reklamowe przy transmisjach podlegają indywidualnej wycenie.
13 lutego br. z kolei stacja pokaże “Galę Bestsellery Empiku 2023” - reklama przy tej pozycji kosztuje 27,3 tys. zł.
TVN Media jako drugie - po Biurze Reklamy Telewizji Polskiej - podało ceny reklam na luty br.
Dołącz do dyskusji: Prawie 63 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN