SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamowe zmiany w ASP

Finalna struktura Biura Reklamy Axel Springer Polska

Zarząd wydawnictwa Axel Springer Polska poinformował, iż z dniem 2 września 2004 roku stanowisko Dyrektora Biura Reklamy Magazynów Axel Springer Polska obejmie pani  Małgorzata Cetera-Bulka.

W ostatnich latach była dyrektorem generalnym oraz prezesem zarządu Euromedia sp. z o.o. -  jednej ze spółek holdingu medialnego Eurozet. Do Axel Springer Polska przeszła z Grupy Broker FM, gdzie pracowała przez ponad dwa lata jako Pełnomocnik Zarządu ds. Sprzedaży oraz Doradca Zarządu ds. Nowych Produktów. Jest absolwentką między innymi Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie (studia MBA o kierunku organizacja i zarządzanie).

Dyrektor Biura Reklamy Magazynów jest nowym stanowiskiem w strukturze firmy i stanowi konsekwencję podziału Biura Reklamy Axel Springer Polska na Biuro Reklamy Dziennika Fakt oraz Biuro Reklamy Magazynów. Tym samym zlikwidowane zostało stanowisko Dyrektora Biura Reklamy. Małgorzata Cetera-Bulka będzie w strukturze Axel Springer Polska na równoległym stanowisku z Karolem Skorupskim, Dyrektorem Biura Reklamy Dziennika Fakt. Biuro Reklamy Axel Springer Polska podlega Beacie Mońce, Dyrektorowi Zarządzającemu ds. Marketingu i Sprzedaży i członkowi zarządu.

W strukturach Axel Springer Polska zostało również utworzone nowe stanowisko Dyrektora ds. Koordynacji. Objęła je Agnieszka Kostka. Będzie odpowiedzialna za koordynację działań między działami: Promocji, Sprzedaży, Public Relations & Event Marketing oraz Analiz i Badań Rynku. Agnieszka Kostka podlegać będzie bezpośrednio Beacie Mońce.

Dołącz do dyskusji: Reklamowe zmiany w ASP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl