Rekordowy udział Radia Plus Łódź, RMF FM liderem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres maj - lipiec 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi.
Pozycję lidera zajęło RMF FM (wzrost z 13,7 proc. do 16,6 proc. udziału). Drugie miejsce należało do Radia ZET (z 12,6 proc. do 13,8 proc.). Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansowała Jedynka (pomimo spadku udziału z 11,0 proc. do 9,9 proc.). Z kolei na czwartą lokatę spadła Trójka (z 12,5 proc. do 8,9 proc.).
Łódź | maj 2012 : lipiec 2012 | sierpień 2012 : październik 2012 | listopad 2012 : styczeń 2013 | luty 2013 : kwiecień 2013 | maj 2013 : lipiec 2013 |
Radio RMF FM | 13,7% | 12,6% | 15,8% | 14,6% | 16,6% |
Radio ZET | 12,6% | 13,6% | 16,3% | 14,7% | 13,8% |
Jedynka | 11,0% | 10,3% | 9,6% | 8,9% | 9,9% |
Trójka | 12,5% | 9,6% | 8,0% | 11,4% | 8,9% |
Radio Złote Przeboje 101,3 FM | 8,2% | 8,7% | 7,9% | 8,9% | 7,9% |
Radio Plus Łódź | 0,7% | 0,6% | 0,5% | 1,3% | 6,2% |
Radio ESKA | 8,5% | 9,0% | 10,2% | 8,7% | 5,5% |
Radio Parada | 2,8% | 4,8% | 5,0% | 6,1% | 5,5% |
Radio Eska Rock | 6,6% | 4,5% | 4,9% | 6,1% | 5,5% |
Radio Wawa | 3,4% | 4,7% | 5,1% | 2,5% | 4,8% |
Radio TOK FM | 4,1% | 4,0% | 2,7% | 2,7% | 3,6% |
Polskie Radio Łódź | 2,4% | 2,5% | 3,7% | 2,6% | 3,5% |
Radio RMF Classic | 2,2% | 3,3% | 1,4% | 1,9% | 1,7% |
Radio ZET Gold | 3,1% | 2,9% | 1,1% | 2,1% | 1,6% |
Radio CHILLI ZET | 1,5% | 3,4% | 1,4% | 2,0% | 1,5% |
Dwójka | 0,7% | 0,5% | 0,9% | 0,3% | 0,7% |
Czwórka | 1,7% | 0,6% | 0,7% | 0,3% | 0,6% |
Radio Maryja | 2,1% | 2,5% | 2,6% | 2,5% | 0,5% |
Radio Niepokalanów | 1,1% | 0,3% | 0,4% | 0,8% | 0,5% |
Radio PiN | 0,1% | 0,7% | 0,3% | 0,3% | 0,4% |
Studenckie Radio Żak | 0,3% | 0,0% | 0,2% | 0,1% | 0,0% |
N= | 907 | 904 | 957 | 1047 | 1043 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Rekordowy udział Radia Plus Łódź, RMF FM liderem