Zmiany w dziale marketingu Grupy Renault
Od 1 stycznia Grupa Renault wprowadza zmiany w dziale marketingu. Magdalena Porazińska, obecnie digital marketing manager East, awansuje head of marketing communication dla Polski i Krajów Bałtyckich (offline & online).
Magdalena Porazińska w Grupie Renault pracuje od 18 lat. Przeszła ścieżkę kariery od stażystki w dziale PR do managerki digital&CRM. Na tym stanowisku od 2018 roku odpowiada za wymienione obszary komunikacyjne dla marek Renault i Dacia w regionie Europy Środkowej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry i kraje bałtyckie).
W nowej roli head of marketing communication prowadzi marketing dla marek Renault, Dacia, Alpine, Mobilize, Renew w Polsce i krajach bałtyckich.
To nie jedyne zmiany w dziale marketingu francuskiego producenta aut. Emilia Wilamowska, obecnie marketing communication manager East, obejmie rolę brand activation & deployment directora w zespole marketingu Renault w centrali firmy.
Stanowisko marketing communication manager EAST zostaje powierzone Monice Jastrzębskiej, obecnie advertising manager Poland & Baltic Countries.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale marketingu Grupy Renault