SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reorganizacja w OmnicomMediaGroup

Po zakończeniu współpracy z Polską Telefonią Cyfrową bylipracownicy zespołu obsługującego tego klienta w ramach domumediowego Optimum Media OMD objęli nowe obowiązki w strukturachpozostałych spółek i działów specjalistycznych OmnicomMediaGroup.

W związku z wygraniem jesienią 2008 dużego budżetu Renault częśćzespołu wzmocni pozostałe teamy Optimum Media OMD, pozostalipracownicy podejmą pracę dla klientów w domu mediowym MacroscopeOMD. Szef zespołu, Paweł Jagiełło, obejmie współprowadzenie OMGDigital wraz z Marcinem Węgrzynkiem. Każdy z nich odpowiedzialnybędzie za inny obszar prowadzenia biznesu i rozwijania działu.

Andrzej Descours jako senior account pozostanie w Optimum MediaOMD przechodząc do zespołu Katarzyny Wasiluk, gdzie obejmie teampracujący dla Nissana. Pozostali klienci tego zespołu to m.in.:Henkel, Storck, Lotos, Leroy Merlin, Chipita.

Jako account dla nowego klienta Optimum Media OMD - Renault,wróciła do agencji Monika Stanke-Rusin, która pokieruje zespołemtego klienta w ramach teamu Małgorzaty Baranowskiej - dyrektorzarządzającej Optimum Media OMD, pełniącej również obowiązki groupaccount directora tego zespołu, pracującego ponadto Klientów:Henkel oraz Sony.

Kilku media plannerów z zespołu PTC pracuje w zespole AgnieszkiWichowskiej, który obsługuje m.in.: Johnson&Johnson, BerlinChemie, Heinz, BGŻ czy Generali.

Do Macroscope OMD przechodzi Witold Adamski, media planner,który będzie planował telewizję dla Walmarku w zespole RobertaPlesko, w którym obsługiwani są ponadto Klienci: McDonald's,Perfetti van Melle, Deutsche Bank, Tikurilla (TBD).

Mariusz Kozioł, Senior Media Planner z ponad ośmioletnimdoświadczeniem w planowaniu radia, wzmocni zespół Easymedia.Mariusz będzie pracował dla obecnych klientów Easymedia, jakrównież będzie zaangażowany w zdobywanie nowych.

Jedynie Marzena Zielińska, account manager w dotychczasowymzespole PTC po ponad pięciu latach pracy w Optimum Media OMDzdecydowała się na zmianę i podjęcie pracy po stronie klienta zbranży hi-tech.

Mimo utraty jesienią 2008 roku dwóch dużych Klientów z portfolioOmnicomMediaGroup zarząd Grupy zapewnił pracę zarówno pracownikomzespołu Polskiej Telefonii Cyfrowej, jak i obsługującym do jesieni2008 r. w PHD Poland Unilevera negocjując z powodzeniem gwarancjęzatrudnienia wszystkim osobom przechodzących wraz z tym Klientem donowej agencji.

Wbrew pogłoskom nt. obecnie zniżkowej kondycji PHD Poland poprzekazaniu największego klienta do innego domu mediowego w ramachmiędzynarodowej marki OMD, kilkuosobowy zespół pracuje aktualniedla takich Klientów jak: BMI Baby, Plannja, Maersk czy Bridgestone.Jest także zapraszany do udziału w przetargach, a zatem stara się onowe biznesy podtrzymując stabilną w obecnej formie pozycję markiPHD na rynku.

Dołącz do dyskusji: Reorganizacja w OmnicomMediaGroup

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl