Rewolucja w G+J Polska
Od stycznia zmienia się struktura w wydawnictwie G+J Polska. Będzie też m.in. nowy szef marketingu i dystrybucji.
Prezes wydawnictwa G+J Polska, Magdalenie Malickiej, będzie odtąd podlegać 9 pionów, kierowanych przez: dyrektora HR, menedżera PR, dyrektora finansowego, dyrektora controlingu, dyrektora operacyjnego, dyrektora zarządzającego oraz trzech wydawców.
Największe zmiany dotyczą obszaru, za który będzie odpowiadał Michał Brudzyński piastujący stanowisko Dyrektora Zarządzającego.
- W ramach nowej struktury podlegać mu będą następujące działy: reklama, pod kierownictwem Elżbiety Hołubki, marketing, któremu szefować będzie Agnieszka Doleżych, dystrybucja, za którą od 1 marca odpowiadać będzie Michał Sykłowski, a także dział grafików, dział badań oraz dział Multimediów - podano w komunikacie prasowym.
Piony wydawnicze kierowane są przez następujące osoby: Renatę Sieroń – Wydawcę pism kobiecych - Claudia, Naj, Moje Mieszkanie, Moje Gotowanie, Rodzice; Małgorzatę Walkowską – Wydawcę pism National Geographic, Focus i wydawnictw książkowych oraz Wydawcę pism luksusowych – Gala, Glamour, nowy projekt, którego obowiązki pełni obecnie Magdalena Malicka.
Nowe osoby, dołączające do Wydawnictwa G+J w pierwszym kwartale 2007 roku to: Agnieszka Doleżych jako dyrektor marketingu, Michał Sykłowski – dyrektor działu dystrybucji oraz Magda Bulera, obejmująca stanowisko Menedżera PR.
Agnieszka Doleżych z wykształcenia socjolog i psychoterapeuta, od 2004 r. była dyrektorem marketingu i PR w Media Express, wydawcy Super Expressu. Zasiada w radzie nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa oraz jest sędzią sądu koleżeńskiego przy Izbie Wydawców Prasy.
Michał Sykłowski ukończył Wyższą Szkoła Ekonomiczno Informatyczną, jest związany z kolportażem i dystrybucją od początku swojej kariery zawodowej. W latach 1996 – 2004 pracował w Media Express jako Z-ca Dyrektora ds. Kolportażu. Od 2004 był dyrektorem Dystrybucji w Hachette Filipacchi Polska.
Magda Bulera związana była z grupą Beiersdorf (NIVEA) jako szef działu PR w Polsce, a także pracowała w biurze prasowym w Londynie. Ostatnio pracowała w firmie Electrolux Poland na stanowisku rzecznika prasowego i szefa Public Relations na region Europy Środkowej i Wschodniej.
- Stworzenie nowej struktury ma na celu zwiększenie efektywności pracy całego wydawnictwa, poprawienie przepływu i szybkości komunikacji wewnątrz firmy oraz ułatwienie kontaktów z partnerami zewnętrznymi - informuje Magdala Malicka, szef G+J Polska.
Dołącz do dyskusji: Rewolucja w G+J Polska