Ring 2 straszy w nocy
1 kwietnia wchodzi na ekrany polskich kin kontynuacja kultowego horroru "Ring"
Premierze towarzyszy kampania reklamowa, prowadzona zarówno w mediach tradycyjnych jak i w Internecie.
Ze względu na charakter i tematykę filmu, główna kreacja kampanii internetowej emitowana jest tylko w nocy. Internauci, którzy po godzinie 22 wejdą na strony największych polskich portali zobaczą pełnoekranowy toplayer wzorowany na mrocznym trailerze filmu (kreacja wraz z dźwiękiem kilkukrotnie przekracza standardową wagę dla tego typu form reklamy, dlatego emitowana jest tylko internautom dysponującym stałym łączem).
Innowacyjność kampanii podkreśla dodatkowo sekwencyjna emisja reklam. Każdy, kto w nocy zobaczy toplayer - w dzień będzie miał szansę zobaczyć billboard przypominający, ściśle związany z treścią filmu ("Widziałeś Krąg. Zostało Ci 7 dni").
Niestandardowym emisjom towarzyszy kampania przy wykorzystaniu komunikatora Gadu-gadu i serwisów filmowych.
Media zaplanował i kupił mOne, specjalistyczny dział domu mediowego Mindshare, zajmujący się komunikacją one-to-one.
Dołącz do dyskusji: Ring 2 straszy w nocy