RMF FM liderem rynku radiowego w godzinach południowych
W okresie od grudnia 2012 do lutego 2013 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w godzinach południowych (11.00 - 15.59) zajęło RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w godzinach południowych (11.00 – 15.59) pozostaje RMF FM, której udział w okresie grudzień 2012 - luty 2013 ustabilizował się na poziomie 24,60 proc. (po spadku względem okresu grudzień 2011 - luty 2012 o 2,0 pkt proc.) - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie drugie miejsce zajęło Radio ZET (taki sam udział na poziomie 16,00 proc.). Z kolei ostatnie miejsce podium należało do Jedynki (spadek z 11,00 proc. do 9,70 proc. udziału).
11:00 - 15:59 / Wirtualnemedia.pl | grudzień 2011 : luty 2012 | grudzień 2012 : luty 2013 |
Radio RMF FM | 26,6% | 24,6% |
Radio ZET | 16,0% | 16,0% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 11,0% | 9,7% |
Radio ESKA | 7,7% | 8,4% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 7,8% | 7,4% |
Audytorium 17 | 5,5% | 5,7% |
Złote Przeboje | 3,6% | 4,0% |
RMF MAXXX | 2,8% | 3,3% |
Radio Maryja | 2,1% | 2,2% |
ESKA ROCK | 1,6% | 1,7% |
Radio Wawa | 0,7% | 1,0% |
RMF Classic | 0,6% | 0,9% |
Radio TOK FM | 1,2% | 0,9% |
Radio Plus | 0,9% | 0,8% |
PLANETA FM | 0,8% | 0,8% |
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia | 0,5% | 0,6% |
Antyradio | 0,5% | 0,5% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,5% | 0,5% |
CHILLI ZET | 0,4% | 0,5% |
Radio Roxy | 0,2% | 0,3% |
Radio PiN | 0,2% | 0,1% |
N= | 21 044 | 21 058 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem rynku radiowego w godzinach południowych