Będzie kolejna podwyżka cen reklam w Grupie RMF
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe na jesień, które obowiązywać będą do 3 listopada. Spoty zdrożeją średnio o 5 proc.
Ogłoszone właśnie cenniki Grupy RMF będą obowiązywały od 2 września do 3 listopada 2024 roku. Średnie podwyżki we wszystkich stacjach i pakietach wyniosą ok. 5 proc.
- Grupa RMF nie korygowała cenników od listopada ubiegłego roku, podczas gdy nasza konkurencja podnosiła w tym czasie ceny w wymiarze od kilku do kilkunastu procent. Oceniamy, że sytuacja na rynku reklamowym jest w bieżącym roku bardzo dobra, a dynamika inwestycji w reklamę radiową w pierwszym półroczu nie osłabła w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Radio pozostaje wyjątkowo atrakcyjnym, szybkim, elastycznym i świetnie wspierającym sprzedaż medium, a nasza oferta oferuje klientom nieszablonowe rozwiązania oraz niskie koszty dotarcia do wszystkich kluczowych grup celowych – mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
Ceny reklam podniosły m.in. w ostatnim czasie Eurozet i Audytorium17, zaś w radiowej Trójce je obniżono.
Najdroższy spot w RMF FM będzie kosztować 62,6 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów), w RMF Maxx - 10,9 tys. zł, a w RMF Classic - 5 tys. zł.
Czytaj też: RMF z rekordowym zyskiem
Maksymalna cena reklamy w pakiecie RMF 3D wynosi 71,3 tys. zł, w pakiecie RMF z Klasą - 65,6 tys. zł, a w RMF na MAXXa - 67,6 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Będzie kolejna podwyżka cen reklam w Grupie RMF