RMF FM w dół, zyskuje Radio Zet
W ciągu roku RMF FM straciło 1,8 punktu proc. a Zetka zyskała 1,1 proc.. Ostro w dół Radio Maryja i Agora. Wzrost Radiostacji, Eski i Ad.point.
W okresie czerwiec-sierpień 2006 najchętniej słuchaną stacją radiową było radio RMF FM - wynika z opublikowanego wczoraj badania Radio Track, przygotowywanego przez SMG/KRC.
Udział radia RMF FM w rynku słuchalności wyniósł 21,1 proc. - w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku oznacza spadek o 1,8 punktu proc..
Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet z 18,0 proc. udziałem w rynku (poprzednio 16,9 proc.), na trzecim Program I Polskiego Radia z wynikiem 15,2 proc. (wzrost o 0,4 punktu proc.), a na czwartym "Trójka" - 6,1 proc. (spadek o 0,2 punktu proc.). Kolejne Radio Maryja miało 1,8 proc. (spadek o 0,5 punktu proc.).
Spore zmiany w rynku rozgłośni ponadregionalnych. Swoje wyniki znacząco poprawiła Radiostacja i Tok FM.
Słuchalność stacji radiowych | ||
Udział w rynku | ||
czerwiec: sierpień 2006 | czerwiec: sierpień 2005 | |
Stacje ogólnopolskie | ||
Radio RMF FM | 21,10% | 22,90% |
Radio Zet | 18,00% | 16,90% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 15,20% | 14,80% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 6,10% | 6,30% |
Radio Maryja | 1,80% | 2,30% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,50% | 0,50% |
Bis Polskie Radio | 0,50% | 0,50% |
Stacje ponadregionalne | ||
Radiostacja | 0,90% | 0,70% |
Radio Wawa | 0,80% | 0,90% |
Radio TOK FM | 0,70% | 0,50% |
Grupy radiowe | ||
Grupa TIME [44] | 9,00% | 8,10% |
Audytorium 17 [17] | 5,20% | 5,20% |
Grupa AGORA [28] | 4,00% | 4,70% |
Grupa AD.POINT [11] | 2,00% | 1,60% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, czerwiec-sierpień 2006/2005 |
Dołącz do dyskusji: RMF FM w dół, zyskuje Radio Zet