RMF liderem
RMF FM w styczniu największy udział w rynku reklam
Jak wynika z raportu CR Media radio RMF FM jest ciągle liderem na rynku reklamowym. W styczniu według danych cennikowych RMF FM zarobiło 21,2 mln zł (wzrost o 33 proc. w porównaniu ze styczniem 2004 roku), Radio Zet - 19,6 mln zł (wzrost o 22 proc.), Program III Polskiego Radia - 3,2 mln zł (wzrost o 60 proc.), a Program I Polskiego Radia - 2,4 mln zł (spadek o 31 proc.).
Dziesiątkę najlepiej zarabiających stacji lokalnych otwiera Radio Eska Warszawa, które zarobiło 1,6 mln zł (wzrost o 124 proc.). Kolejne są: ubiegłoroczny styczniowy lider - Radio Pogoda 100,1 FM Złote Przeboje z 1,4 mln zł (wzrost o 17 proc.) i Radio Eska Wrocław - również 1,4 mln zł (wzrost o 100 proc.), Radio Eska Poznań - 1,2 mln zł (wzrost o 85 proc.), Radio Eska Łódź - 1,1 mln zł (wzrost o 140 proc.), katowickie Złote Przeboje Karolina 91,2 FM - 884 tys. zł (wzrost o 25 proc.), Muzyczne Radio z Jeleniej Góry - 676 tys. zł (wzrost o 26 proc.), poznańskie Radio 88,4 FM Złote Przeboje - 649 tys. zł (wzrost o 15 proc.), łódzkie Radio Parada - 591 tys. zł (wzrost o 15 proc.) i trójmiejskie Radio Eska Nord - 587 tys. zł (wzrost o 33 proc.). Radio Eska Łódź i Radio Eska Nord weszły do pierwszej dziesiątki, spychając z niej Radio Kolor z Warszawy i katowickie Radio Planeta.
Dołącz do dyskusji: RMF liderem