SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF odrabia straty

Duży wzrost RMF FM. Radio Zet traci słuchaczy. "Trójka" gorsza od stacji Agory

Po kilku spadkowych miesiącach RMF FM odrabia straty. Jak wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC, które dla portalu Wirtualnemedia.pl opracował dział badań i analiz Time sp. z o.o., stacja Stanisława Tyczyńskiego zanotowała największy wzrost. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

      

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

Udział w rynku RMF FM w okresie VI-VIII 2003 r. w porównaniu do poprzedniego badania wzrósł z 22,8% do 23,5%. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet, które kolejny miesiąc z rzędu traci. Słuchalność Zetki spadła z 19,3% do 19,1%.

Na trzecim miejscu pozostaje Polskie Radio 1, które mimo audycji Lato z radiem" zyskało niewiele z 16,1% do 16,2%. Sporo straciła radiowa "Trójka" z 5,0% do 4,8%, która znowu przegrywa z siecią radiową Agory i osiąga identyczny wynik, co ZPR.

Traci również Audytorium 17 oraz Radio Plus 2,00% do 1,93%.

Wskaźniki słuchalności: Udział w rynku (%) 
 Czerwiec 2001 : Sierpień 2001Czerwiec 2002 : Sierpień 2002Czerwiec 2003 : Sierpień 2003
Radio RMF FM18,74%22,82%23,51%
Radio Zet18,53%17,35%19,06%
Polskie Radio Program 119,30%19,41%16,32%
Audytorium [17]5,97%5,32%5,22%
Agora [26]6,03%5,05%4,89%
Polskie Radio Program 34,71%4,48%4,79%
ZPR [24]4,53%4,44%4,79%
ESKA [22]4,37%4,27%4,60%
Radio Maryja3,35%2,83%2,29%
Plus [21]1,00%0,87%1,93%
Ad.point [9]1,66%1,59%1,50%
Radio Wawa1,40%1,21%1,05%
Polskie Radio Program 20,55%0,46%0,84%
Radiostacja0,31%0,39%0,51%
Multimedia [5]0,90%0,63%0,49%
Radio TOK FM0,44%0,20%0,25%
Polskie Radio Bis0,11%0,14%0,19%

Zupełnie inna sytuacja jest w grupie wiekowej 15-39.

Wskaźniki słuchalności: Udział w rynku (%) 
 Czerwiec 2001 : Sierpień 2001Czerwiec 2002 : Sierpień 2002Czerwiec 2003 : Sierpień 2003
Radio RMF FM25,37%29,98%29,87%
Radio Zet24,54%22,45%24,29%
ZPR [24]7,00%6,59%7,23%
ESKA [22]6,81%6,42%7,10%
Polskie Radio Program 16,48%6,07%4,92%
Agora [26]6,69%5,26%4,89%
Polskie Radio Program 34,04%4,00%4,19%
Audytorium [17]3,56%3,60%3,10%
Ad.point [9]2,29%2,19%2,24%
Plus [21]0,79%0,85%2,12%
Radio Wawa1,82%1,84%1,34%
Radiostacja0,57%0,71%0,94%
Multimedia [5]1,30%0,86%0,66%
Radio Maryja0,90%0,67%0,66%
Polskie Radio Program 20,15%0,18%0,25%
Polskie Radio Bis0,07%0,12%0,14%
Radio TOK FM0,21%0,14%0,08%



 

Dołącz do dyskusji: RMF odrabia straty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl