Robert Makłowicz nawraca na "Gooddyzm" w kampanii Virgin Mobile
Virgin Mobile zachęca do dzielenia się dobrem w najnowszej kampanii z krytykiem kulinarnym Robertem Makłowiczem oraz prezentuje nowe oferty dla klientów.
Najnowsza oferta Virgin Mobile jest częścią kampanii #GOODDYZM, w której operator proponuje dzielenie się dobrem mobilnie poprzez nielimitowane rozmowy i SMS-y oraz mocą dobrobajtów, czyli atrakcyjną paczką internetu.
Głównym ambasadorem marki jest Robert Makłowicz, który w serii spotów reklamowych wystąpi jako charyzmatyczny guru i propagator dobrych emocji.
Spot można oglądać w internecie.
Aby dzielić się dobrem mobilnie wystarczy skorzystać z atrakcyjnej propozycji Virgin Mobile. W nowej ofercie cena pakietu #GIGAMAKS z darmowymi rozmowami i SMS-ami do wszystkich oraz 30 GB internetu jest niższa aż o połowę i wynosi tylko 15 zł miesięcznie.
Oferta obowiązuje przez 90 dni - dotyczy aktywacji i dwóch kolejnych odnowień pakietu. Promocja obejmie klientów, którzy w trakcie jej trwania po raz pierwszy aktywują pakiet #GIGAMAKS oraz w trakcie aktywacji i odnowienia pakietu mają na koncie 30 zł.
Obsługą reklamową Virgin Mobile zajmuje się, wyłoniona niedawno w przetargu, agencja Bardzo.
Dołącz do dyskusji: Robert Makłowicz nawraca na "Gooddyzm" w kampanii Virgin Mobile