Robert Sobotnik i Paweł Sobalak z nowymi funkcjami w Decorative Paints AkzoNobel
AkzoNobel Decorative Paints w regionie EMEA wprowadza zmiany w strukturach firmy. W ich ramach Paweł Sobalak obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży, a jego funkcję dyrektora marketingu przejmie Robert Sobotnik.
Robert Sobotnik objął właśnie stanowisko dyrektora marketingu na Polskę w dziale marketingu EMEA Decorative Paints. Związany z AkzoNobel od 2011, zajmował się rozwojem marek lokalnych oraz globalnych (Dulux), zarówno w segmentach B2C, jak i B2B, odpowiadając za liczne kampanie reklamowe, wdrożenia innowacji produktowych oraz optymalizacje portfolio marek. Posiada również kilkuletnie doświadczenie w obszarze Category Managementu i wprowadzenia nowoczesnych rozwiązań shopperowych we współpracy z klientami z rynków nowoczesnego i tradycyjnego. Zanim rozpoczął pracę w AkzoNobel, związany był z firmami Mondelēzi Nestlé, gdzie również zajmował się marketingiem.
Sobotnik zastąpił Pawła Sobalaka, który od września br. będzie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży AkzoNobel Decorative Paints w Polsce. W nowej roli odpowiadać będzie za zespoły sprzedaży i operacji handlowych.
Paweł Sobalak jest związany z AkzoNobel od trzynastu lat, piastując różne stanowiska, w tym kierownicze. Odpowiadał m.in. za największych, kluczowych klientów, a przez ostatnie pięć lat za marketing farb dekoracyjnych w Polsce. Nadzorował wdrożenie z sukcesem nowych produktów takich jak Dulux Professional, Dulux EasyCare+, Dulux Ambiance Ceramic oraz rozwój oferty farb wodnych w kategorii emalii i drewna. Był odpowiedzialny za rozwój marek Dulux, Sadolin oraz Hammerite i Nobiles. Paweł Sobalak został również powołany na stanowisko członka zarządu AkzoNobel Decorative Paints oraz Polskiego Związku Producentów Farb i Klejów (PZPFiK).
Dołącz do dyskusji: Robert Sobotnik i Paweł Sobalak z nowymi funkcjami w Decorative Paints AkzoNobel