SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rodrigo Sobral na czele jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2016

Przewodniczącym jury w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR został Rodrigo Sobral, integrated executive creative director w agencji R/GA London.

Rodrigo Sobral w R/GA London pracuje od ponad trzech lat. Jako globalny dyrektor kreatywny pracuje dla marki Beats By Dr Dre. Wcześniej pracował m.in. we własnym studiu produkcyjnym Loo/SP, był współzałożycielem i dyrektorem kreatywnym w Mill Digital oraz dyrektorem kreatywnym w agencji AKQA. Współtworzył kampanie reklamowe dla wielu międzynarodowych marek, jego prace były nagradzane na międzynarodowych festiwalach reklamowych, m.in. Clio Awards i Cannes Lions.

W tym roku Polski Konkurs Reklamy KTR jest podzielony na 12 kategorii: Kampania, Film, Druk, Radio, Media, Active Advertising, Digital & Mobile, Design, Fotografia, Ilustracja, Warsztat Audio / Video oraz PR & Event. Wszystkie prace zgłoszone do końca lutego będzie oceniać osiem grup jurorskich. Ich przewodniczącymi są Asiya Malinowska z agencji Brain (odpowiada za kategorie Film, Druk, Radio, Kampania, Media), Dawid Szczepaniak z VML Poland (kategoria Digital & Mobile), Jakub Korolczuk z Grey Group Poland (Active Adverstising), Przemek Bogdanowicz z 2012 Agency (Design), Maciej Waligóra z DDB & tribal (PR & Event), Wojciech Dagiel z Lvov (Fotografia), Przemysław Truściński z Trust (Ilustracja) oraz Jacek Pawlak z Tenpawlak & company (Warsztat Audio/Video).

Nagrody w tegorocznej edycji zostaną rozdanie podczas gali 24 maja. Organizatorem konkursu są Klub Twórców Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Dołącz do dyskusji: Rodrigo Sobral na czele jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR 2016

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl