SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Rodzinka.pl” liderem, ale z mniejszą widownią

Drugi sezon komediowego serialu TVP 2 “Rodzinka.pl” oglądało więcej widzów niż śledziło w tym czasie konkurencyjne kanały. Serial miał jednak mniejszą oglądalność niż wiosną, ale z reklam przyniósł więcej.

Średnia oglądalność 26 odcinków drugiej serii, emitowany w środy o 20.45 i 21.10, wyniosła 3,1 mln widzów, co przełożyło się na 20,55 proc. udziału w grupie 4+ i 24,15 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Pierwsza edycja, emitowana w tym samym paśmie, wiosną br. miała 3,24 mln oglądających, przy udziałach na poziomie 21,12 proc. i 23,23 proc. (poznaj szczegóły). Z kolei rok temu w paśmie “Rodzinki.pl” TVP 2 przyciągała aż 6 mln widzów, ale stacja nadawała wtedy swój hit - serial “M jak miłość”.

Dwójka w czasie emisji “Rodzinki.pl” była liderem rynku. Na drugim miejscu z udziałem w 4+ na poziomie 20,55 proc. znalazła się stacja TVN, emitująca wtedy serial “W11- Wydział Śledczy” i początek “Top model”. Dalej były: Polsat (filmy fabularne, mecze Ligi Mistrzów; 12,53 proc.) i TVP 1 (“Pacyfik”, “Ratownicy”, “Rezydencja”; 11,50 proc.). W grupie 16-49 TVP 2 też była liderem mając jeszcze większą przewagę nad drugim TVN.

Wpływy reklamowe z drugiego sezonu serialu wyniosły 24,3 mln zł, podczas gdy pierwsza przyniosła tylko 11,8 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Z danych telemetrycznych wynika, że produkcję śledziły głównie kobiety, widzowie w wieku 10-15 lat, 30-54 lata i ci po sześćdziesiątce, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.


fot. TVP

Kolejny sezon “Rodzinki.pl” TVP 2 planuje pokazać jesienią 2012 roku. Wiosną zamiast tej produkcji na antenie pojawi się nowy serial komediowy “Ja to mam szczęście” (więcej na ten temat).


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 2-Rodzinka.pl 3 098 283 20,55% 24,15%
TVN 3 058 055 20,28% 17,22%
Polsat 1 888 846 12,53% 14,02%
TVP 1 1 734 925 11,50% 9,39%

 Profil widowni “Rodzinki.pl”

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 33,06% 69
Kobiety 66,94% 129
Wiek  4-9 3,90% 66
 10-15 7,08% 104
16 - 19 4,08% 73
20 - 24 4,32% 55
25 - 29 6,66% 75
30 - 34 9,82% 119
35 - 39 10,13% 137
40 - 44 7,71% 120
45 - 49 7,32% 106
50 - 54 8,37% 104
55 - 59 7,53% 97
60 23,07% 114
Wlk. miasta Wieś 47,16% 120
< 50 tys. 24,73% 103
50-100 tys. 6,75% 79
100-200 tys. 6,12% 76
> 200 tys. 15,23% 76
Zawód Top management 7,97% 92
Pracownicy średniego szczebla 17,74% 118
Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,42% 87
Emeryci 29,98% 117
Inni 26,89% 88
Wykształcenie Podstawowe 46,23% 102
Średnie 28,94% 98
Wyższe 13,84% 110
Inne 10,98% 86


 

Dołącz do dyskusji: “Rodzinka.pl” liderem, ale z mniejszą widownią

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edi
Witam !
Mam pytanie do reżyserów tego serialu:
Ten serial leży w gestii oglądania tylko dla dorosłych?
Zachowanie dzieci w tym serialu nie jest dobrym wzorem dla tego wieku młodzieży.
Były serial "Licencja na wychowanie" pokazuje naturalne koleje życia dzieci w rodzinie., czego nie mogę się dopatrzeć w "Rodzince"
Pozdrawiam
0 0
odpowiedź
User
mz
a ja tam kocham rodzinkę, ubaw na całego!!:)
0 0
odpowiedź
User
Nana
Rodzinka.pl to serial komediowy, jedyny w swoim rodzaju. Każdy by chciał zeby tak śmiesznie było w każdej polskiej rodzinie :). Pozdrawiam serial 10/6
0 0
odpowiedź