„Rodzinka.pl” reklamuje „trend na sprzęt” w Orange (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa Orange informująca o nowoczesnych smartfonach dostępnych w niskich cenach w taryfach dla klientów indywidualnych i biznesowych. Akcję, w której występują bohaterowie serialu „Rodzinka.pl”, przygotowały firmy Havas Worldwide Warsaw, Publicis, Lemon, Chimney i MEC.
W nowym spocie Orange dla Firm bohater „Rodzinki.pl” grany przez Tomasza Karolaka odwiedza szkołę językową i zachęca jej właściciela, żeby wymienił telefony starszego typu na smartfony i tablety oferowane przez Orange. Reklama prezentuje m.in. smartfon Samsung Galaxy Grand Neo dostępny w Orange Biz na raty i tablet Samsung Galaxy Tab 3 8.0 dostępny w promocji Business Everywhere.
Ta odsłona kampanii jest prowadzona w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Kreacją reklam zajęła się agencja Havas Worldwide Warsaw, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Z kolei w reklamie taryf dla klientów indywidualnych młodsi członkowie rodziny Boskich razem z przyjaciółmi pokazują, jak w różnych pozycjach można trzymać telefon podczas rozmawiania przez niego. Spot podkreśla, że oprócz ciekawych smartfonów - takich jak LG L65 czy LG G3 S - klienci przenoszący numer do Orange i podpisujący umowę na ponad rok zyskują trzy miesiące abonamentu za darmo i nielimitowane rozmowy do wszystkich.
Reklama będzie emitowana do połowy listopada w kanałach należących do TVP, TVN i Polsatu oraz w Orange Sport, a kampania obejmie również internet. Spot wyreżyserował Michał Gazda, wyprodukował dom produkcyjny Lemon, a postprodukcją zajęła się firma Chimney. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, reklamy internetowe - agencja Unia Interactive, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.
Jednocześnie trwa kampania, w której bohaterowie „Rodzinki.pl” reklamują usługę Orange Open (zobacz więcej).
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” reklamuje „trend na sprzęt” w Orange (wideo)