SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rolnik szuka żony 6” znokautował konkurencję. 17,22 mln zł z reklam

Szósty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 3,53 mln osób. W porównaniu do piątej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 290 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu nadal była zdecydowanym liderem rynku - zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 17,22 mln zł.

Marta Manowska, fot. TVPMarta Manowska, fot. TVP

„Rolnik szuka żony 6” na antenie TVP1 pokazywany był w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 8 września do 1 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że premierowe reality-show oglądało średnio 3,53 mln osób. Przełożyło się to na 23,47 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,38 proc. w grupie 16-59.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Zdecydowanie największą widownię zgromadził finałowy odcinek reality-show. Obejrzało go 4,23 mln widzów.

Dla porównania, piątą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 3,82 mln osób, co przekładało się na 24,65 proc., 20,95 proc. i 20,51 proc. udziału. Program stracił 290 tys. widzów.

TVP1 w czasie nadawania reality-show zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat, nadający wówczas gł. programy kabaretowe, co dało mu 9,75 proc. udziału. Trzeci był TVN („MasterChef”, serial „39 i pół tygodnia” i filmy; 8,34 proc.), a czwarta - Dwójka (gł. filmy fabularne i powtórki wydarzeń muzycznych; 2,31 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka zdystansowała konkurencję.

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków szóstej edycji programu wyniosły 17,22 mln zł. Dla porównania, piąta edycja zarobiła z reklam 16,95 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

W ub.r. Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów o 24 proc. do 2,2 mld zł, głównie dzięki 359 mln zł więcej z abonamentu rtv. Wzrosły też wpływy nadawcy z reklam, sponsoringu, sprzedaży programów i licencji. W ub.r. zatrudnienie w firmie wynosiło prawie 2,7 tys. etatów.

Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony 6” znokautował konkurencję. 17,22 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klofik
I na czym polega fenomen tego programu? Jest dla ludu!!
odpowiedź
User
seba
I na czym polega fenomen tego programu? Jest dla ludu!!


I prowadząca nie robi z siebie wielkiej gwiazdy, podobnie jak w Szansie na Sukces, niby jest prowadzący ale jakby go nie było.
To bohater jest wysuwany cały czas na pierwszy plan.

odpowiedź
User
Mirek Świrek
Mimo, ze rzadko oglądam Rolnika wydaje mi się, że ten program nie jest nachalny, prowadząca nie gwiazdorzy, jest jakaś subtelność...
odpowiedź