„Rolnik szuka żony” nadal hitem. TVP1 liderem
Ósmy sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,10 mln osób. W porównaniu do siódmej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 270 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49.
„Rolnik szuka żony 8” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele o godz. 21.15, począwszy od 19 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki reality-show oglądało średnio 3,10 mln osób. Przełożyło się to na 23,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 19,44 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Program notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 2,94 mln osób, drugi - 3,06 mln, a trzeci - 3,30 mln.
Dla porównania, siódmą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., po trzech pierwszych odcinkach oglądało średnio 3,37 mln osób, co przekładało się na 24,61 proc., 21,95 proc. i 21,04 proc. udziału. Program rok do roku stracił 270 tys. widzów.
TVP1 w czasie nadawania reality-show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest Polsat, nadający wówczas gł. show „Kabaret na żywo. Młodzi i moralni”, co daje mu 12,29 proc. udziału. Trzeci jest TVN („MasterChef” oraz serial „Receptura”; 7,13 proc.), a czwarta - Dwójka (filmy fabularne; 3,64 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony” nadal hitem. TVP1 liderem