„Rolnik szuka żony” stracił 450 tys. widzów, dziewiąty sezon śledzi 2,65 mln osób
Dziewiąty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 2,65 mln osób. W porównaniu do ósmej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 450 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Rolnik szuka żony 9” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele o godz. 21.15, począwszy od 18 września br. Według pierwotnych założeń program miał wystartować 4 września, ale start programu został przesunięty najpierw o tydzień, a potem o kolejne 7 dni ze względu na siatkarskie mecze Polaków, które rozgrywały się w ramach Mistrzostw Świata. Cykl wypadł także z ramówki 25 września, kiedy Jedynka pokazała mecz piłkarskiej Ligi Narodów Walia-Polska.
2,65 mln widzów początku nowego sezonu
Z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki reality-show (nadane 18 września oraz 2 i 9 października) oglądało średnio 2,65 mln osób. Przełożyło się to na 20,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,07 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 2 października br. Przed telewizorami zgromadził 2,76 mln oglądających.
Dla porównania, ósmą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., po trzech pierwszych odcinkach oglądało średnio 3,10 mln osób, co przekładało się na 23,13 proc., 21,17 proc. i 19,44 proc. udziału. Program rok do roku stracił 450 tys. widzów.
Z danych telemetrycznych wynika, że TVP1 w czasie nadawania reality-show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją w grupie 4+.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 9,76 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony” stracił 450 tys. widzów, dziewiąty sezon śledzi 2,65 mln osób