Rośnie sprzedaż magazynu 'Top Gear'
Drugi, marcowy numer miesięcznika motoryzacyjnego "Top Gear",wydawanego przez Burda Media Polska, osiągnął sprzedażegzemplarzową o 20 proc. wyższą niż pierwsze wydanie pisma.
Średnia sprzedaż marcowego numeru "Top Gear" wyniosła 112 349egz. przy nakładzie liczącym 145 tys. egz. - wynika z danychwłasnych wydawcy. Pierwszy, lutowe wydanie magazynu rozeszło się wilości 93 600 egz., a jego nakład wynosił 122 tys. egz.
Przypomnijmy, że gdy pismo wchodziło na rynek, wydawca zakładałosiągnięcie i utrzymanie sprzedaży tytułu na poziomie 60 tys. egz.Jednak wszystkie numery "Top Gear", które dotychczas ukazały się,sprzedawane były w cenie promocyjnej wynoszącej 3,90 zł, która madocelowo zostać podniesiona.
Miesięcznik "Top Gear" wydawany na licencji BBC Worldwide.Magazyn liczy 180 stron. Redaktorem naczelnym pisma jest PiotrFrankowski.
Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż magazynu 'Top Gear'