SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza „Dom Marzeń” - mocne otwarcie lata w TVN!

Upał, moc sportowych emocji i dużo dobrej rozrywki - słowem pierwsza sobota lata  a w TV dwie obowiązkowe pozycje programowe - występ drużyny biało-czerwonych na Euro 2016 oraz polska premiera „Domu Marzeń” - reality show powstającego w modelu silnego partnerstwa pomiędzy czołowymi mediami oraz sponsorami.

W najbliższą sobotę, punktualnie o godz. 20:00 w telewizji TVN rusza „Dom Marzeń”, kolejne po „Bitwie o Dom” przedsięwzięcie Blue Angels Sp. z o.o. przygotowywane 1,5 roku i realizowane na niespotykaną dotąd na polskim rynku telewizyjnym skalę. Podczas castingów  przez symboliczne drzwi „Domu Marzeń” przeszły tłumy chętnych. Zakwalifikowało się tylko 10 par.

Blue Angels Sp. z o.o. konsekwentnie skupia się na budowaniu silnego partnerstwa w zakresie realizacji nowych formatów telewizyjnych pomiędzy stacjami telewizyjnymi oraz sponsorami. Wszystko po to, aby dostarczyć widzom wyjątkowej rozrywki, a reklamodawcom unikalny kontekst do przekazania informacji o produktach m. in. poprzez lokowanie czy sponsoring, które stanowią dobry punt wyjścia do rozwijania narracji w innych ważnych obszarach komunikacji.

„Dom marzeń”, to gratka dla miłośników trudnych zadań z dziedziny DIY - zrób to sam. Rzadko jednak nawet największy ludzki trud może się przełożyć na szansę wybudowania, zaaranżowania i wygrania luksusowego domu o powierzchni ok. 315 m kw - a przed taką właśnie szansą stają bohaterowie programu. Mają na to 3 m-ce. O tym kto zostanie w programie zdecydują sami uczestnicy.  Program wygra duet, który zdobędzie głosy i sympatię widzów w finale na żywo już 31.08.2016.

Oprócz świetnej rozrywki „Dom Marzeń” to również platforma komunikacji brandowej. To tutaj, w najlepszym możliwym kontekście zaprezentują się produkty i marki czołowych firm; producentów, dystrybutorów materiałów budowlanych, elektroniki i aranżacji wnętrz. Na fanów programu czekają emisje w TVN, TVN Style i Player.pl, sekcja poradnikowa na oficjalnej stronie programu dommarzen.tvn.pl, konkurs antenowy dla widzów czy ogólnopolska loteria z nagrodami w 46 marketach DIY OBI w Polsce. Całość przy wsparciu redakcyjnym oraz reklamowym Patronów Medialnych: Grupy Agora („Cztery Kąty”, „Ładny DOM”, „DOM i Wnętrze” , „Magnolia”), oraz Grupy Wirtualna Polska (serwis teleshow.wp.pl) a także DD TVN wakacje.

Blue Angels i TVN wspólnie prowadzą działania komunikacyjne na wszystkich platformach projektu „Dom Marzeń” w zakresie: Telewizji, Online. Za pozyskanie  i obsługę większości Sponsorów i Patronów Medialnych odpowiada Blue Angels Sp z o.o. Producentem wykonawczym programu jest firma Starry Televizor.

Blue Angels Sp. z o.o. prowadzi działalność w Polsce i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych działań komunikacyjno-sprzedażowych na bazie Branded Entertainment & TV Sponsorship wykorzystując autorskie programy telewizyjne jak również zagraniczne formaty.
Pomysłodawca i organizator: „Bitwy o Dom”, „Przygarnij Mnie”, „Domu Marzeń” oraz innych projektów specjalnych zrealizowanych i przygotowywanych w Polsce i w regionie CEE.

Dołącz do dyskusji: Rusza „Dom Marzeń” - mocne otwarcie lata w TVN!

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Afabas
celem nie jest nagroda, lecz wspólny wysiłek.
gdy nadchodzi eliminacja, to nastawienie jest takie "po co mam dalej to robić skoro zostaniemy wyeliminowani".
Mam nadzieję że pary są wybrane w takich "okolicznościach" ""którym nie zależy na nagrodzie ale też chcieli by wygrać albo pomóc w jego budowie "wiedząc że odpadną" w taki sposób jak by go budowali dla siebie"".
odpowiedź
User
Pracuś
No i makieta prosto z Krakowa - od BRULO makiety :)
odpowiedź