SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza internetowy konkurs na twarz reklamową Ecco

Pod hasłem "Mój świat, mój styl, moje Ecco" wystartowałainternetowa kampania reklamowa jesiennej kolekcji obuwia tej marki.Akcji towarzyszy prowadzony również w sieci konkurs na twarzświatowej kampanii promocyjnej tych produktów.

W internetowej kampanii reklamującej jesienną kolekcję obuwiaEcco wykorzystywane są takie nośniki jak dynamic wallpaper i autoexpand double billboard. Ponadto w serwisie społecznościowymFotka.pl zastosowano rozwiązanie oparte na multi billboardzie,który pobiera do kreacji fotografię zalogowanego użytkownika.

eccoo

Kampanię reklamową prowadzoną pod hasłem "Mój świat, mój styl,moje Ecco" wspiera konkurs na globalną twarz promocyjną tej marki,w którym można wziąć udział, wysyłając swoją fotografię przezstronę www.ecco.pl. Ponadto w tymserwisie udostępniono interaktywną aplikację, w której przywykorzystaniu palety ulubionych kolorów można zaprojektować własnymodel buta i rozesłać go do znajomych.

ecco

Działania reklamowe Ecco prowadzone będą w internecie do połowylistopada. Planowaniem mediów na ich potrzeby zajął się Fastbridge- cyfrowy oddział domu mediowego Initiative, a adaptacjęinternetowych form reklamowych przygotowała agencja Click5.

  • Więcej informacji:
  • Ecco

Dołącz do dyskusji: Rusza internetowy konkurs na twarz reklamową Ecco

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl