Rusza internetowy konkurs na twarz reklamową Ecco
Pod hasłem "Mój świat, mój styl, moje Ecco" wystartowała internetowa kampania reklamowa jesiennej kolekcji obuwia tej marki. Akcji towarzyszy prowadzony również w sieci konkurs na twarz światowej kampanii promocyjnej tych produktów.
W internetowej kampanii reklamującej jesienną kolekcję obuwia Ecco wykorzystywane są takie nośniki jak dynamic wallpaper i auto expand double billboard. Ponadto w serwisie społecznościowym Fotka.pl zastosowano rozwiązanie oparte na multi billboardzie, który pobiera do kreacji fotografię zalogowanego użytkownika.
Kampanię reklamową prowadzoną pod hasłem "Mój świat, mój styl, moje Ecco" wspiera konkurs na globalną twarz promocyjną tej marki, w którym można wziąć udział, wysyłając swoją fotografię przez stronę www.ecco.pl. Ponadto w tym serwisie udostępniono interaktywną aplikację, w której przy wykorzystaniu palety ulubionych kolorów można zaprojektować własny model buta i rozesłać go do znajomych.
Działania reklamowe Ecco prowadzone będą w internecie do połowy listopada. Planowaniem mediów na ich potrzeby zajął się Fastbridge - cyfrowy oddział domu mediowego Initiative, a adaptację internetowych form reklamowych przygotowała agencja Click5.
Dołącz do dyskusji: Rusza internetowy konkurs na twarz reklamową Ecco