Rusza nowa kampania Carlsberga
W piątek rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Carlsberg
Od 23 lipca do września w wiodących stacjach telewizyjnych kraju emitowany jest nowy spot reklamowy pt. "Bell" ("Dzwonek"), stanowiący główny element uruchamianej właśnie kampanii. Idea filmu w jednoznaczny sposób uświadamia, że nieważne są granice, bariery i miejsca, bo… w świecie Carlsberga prawdopodobnie nikt nigdy nie będzie sam. Wszechobecna dostępność Carlsberga sprawia, że niezależnie od szerokości geograficznej, wszyscy jego miłośnicy zawsze mogą być razem i w otoczeniu przyjaciół spędzać niezapomniane chwile.
Spot "Bell" jest spójny z konsekwentnie budowanym wizerunkiem Carlsberga. Podobnie jak poprzednie filmy reklamowe "I love You, baby" i "Subway" w pełni ilustruje naczelne przesłanie marki, którym jest budowanie globalnych więzi wśród wszystkich konsumentów - mówi Anna Rogalska Brand Marketing Manager marek ogólnopolskich w Grupie Carlsberg Okocim S.A.
Dodatkowym elementem potwierdzającym założenia ogólnej strategii jest decyzja o oprawie muzycznej spotu. Wykorzystano w niej piosenkę duńskiego kwartetu Safri Duo, który był gwiazdą tegorocznego Carlsberg Winter Festival w Zakopanem. Nawiązana wówczas więź z zespołem, pozytywne fluidy i ta sama "częstotliwość nadawania" sprawiły, że popularny hit "All the people in the world" z repertuaru duńskiej formacji stał się przewodnim motywem muzycznym nowego spotu.
30 sekundowa wersja spotu pt. "Bell" emitowana będzie od 27 lipca do września na antenach: TVP1, TVP2, TVN i Polsat.
Kreację stworzyła agencja Saatchi & Saatchi UK, adaptację Saatchi PL.
Zakupem mediów zajęła się Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Rusza nowa kampania Carlsberga