Rusza platforma reklamy mobilnej Mobisky
Działalność rozpoczęła firma Mobisky oferujące realizację kampanii reklamowych opartych na formatach rich media w aplikacjach mobilnych. Spółka jest też zainteresowana współpracą z developerami.
Mobisky oferuje platformę do planowania kampanii w aplikacjach mobilnych z zaawansowanymi narzędziami pozwalają na bardzo precyzyjne targetowanie reklam, m.in. poprzez kontekst tematyczny. Firma proponuje przede wszystkim realizację kampanii rich mediowych, pozwalających wykorzystywać funkcjonalności ekranów dotykowych.
- Takie reklamy w nieinwazyjny sposób wchodzą one w interakcję z użytkownikiem, dzięki czemu na długo pozostają w jego pamięci, pozostawiając po sobie tylko pozytywne emocja - przekonuje Eliza Szymańska, dyrektor zarządzająca Mobisky. - Odbiorcy reklam rich mediowych przestają być pasywnymi obserwatorami prezentowanych treści, tylko mogą zaangażować się w to, co wyświetla się na ekranach ich urządzeń - opisuje.
Mobisky swoją ofertę kieruje też do twórców aplikacji mobilnych na systemy Android, iOS oraz Windows Phone. Firm zapewnia, że jeśli te aplikacje spełniają jej standardy, może rozpocząć z nimi współpracę reklamową.
Dołącz do dyskusji: Rusza platforma reklamy mobilnej Mobisky