Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Programu Polska Bezgotówkowa
Fundacja Polska Bezgotówkowa wystartowała z jesienną, ogólnopolską kampanią promocyjną.
Celem akcji jest informowanie o korzyściach, jakie niesie za sobą Program Polska Bezgotówkowa oraz zachęcenie przedsiębiorców i instytucji sektora publicznego do korzystania z płatności bezgotówkowych. Akcja potrwa do końca października.
Głównym bohaterem spotów telewizyjnych i radiowych jest pan Adam i jego rodzina, znani z poprzedniej edycji akcji. Tym razem motywem przewodnim kampanii jest nowy, 30-sekundowy spot reklamowy „Urodziny żony”. Towarzyszą mu spoty 15-sekundowe: „Cukiernik”, „Kwiaciarka" oraz „Sklep z upominkami", ukazujące przedsiębiorców z głównej reklamy.
Wszystkie spoty telewizyjne będzie można zobaczyć między innymi w takich stacjach telewizyjnych jak: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Działania obejmują też prasę, internet, a od września rozgłośnie radiowe.
Od września zostaną wprowadzone nowe reklamy.
Kampanię przygotował dział marketingu i komunikacji Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Programu Polska Bezgotówkowa