Samsung reklamuje drukarki
Pod hasłem "Zarządzanie drukiem proste jak Ctrl+P" rozpoczyna się globalna kampania reklamowa drukarek marki Samsung. Akcja podkreślająca efektowność i oszczędność działania tych urządzeń obejmuje w Polsce prasę.
Startująca pod hasłem "Zarządzanie drukiem proste jak Ctrl+P" kampania reklamowa drukarek Samsung kierowana jest przede wszystkim do firm. Akcja podkreśla intuicyjność i łatwość obsługi tych urządzeń zapewniającą pełną kontrolę nad nimi odpowiadającym za nie managerom. Kampania zwraca także uwagę, że takie efektywne zarządzanie drukarkami w przedsiębiorstwie może wpłynąć na zwiększenie oszczędności.
Przygotowana przez agencje Digitas i Leo Burnett kampania reklamowa "Ctrl+P" startuje jednocześnie w 16 krajach na całym świecie, w tym 11 państwach europejskich. W Polsce akcja obejmuje tytuły prasowe 'Rzeczpospolita', 'Newsweek', 'Biznes Trendy', 'Businessman.pl', 'Komputer Świat', 'PC World Komputer', 'Chip', 'Computerworld' i 'CIO'. Polską adaptacją kreacji zajęły się agencje Cheil Worldwide i Cheil Germany, natomiast zakup mediów przygotował dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Samsung reklamuje drukarki