Santander Bank Polska wybrał McCann Poland do obsługi kreatywnej
Santander Bank Polska powierzył agencji McCann Poland obsługę strategiczną i kreatywną segmentów MŚP i Young - McCann będzie wiodącą agencją banku w tych obszarach.
O wyborze McCann Poland zadecydowała zaprezentowana strategia i koncepcje kreatywne. Odróżnią one dotychczasową komunikację marketingową Santander Bank Polska od innych graczy na rynku. Mają zapewnić świeże spojrzenie na wyzwania z którymi zmagają się przedsiębiorcy. Pozwolą również dotrzeć do młodszych klientów banku, w większości przedstawicieli pokolenia Z, które wymaga zupełnie innego podejścia marketingowego.
Santander szykuje nową platformę komunikacyjną
– Santander Bank Polska chce mocniej niż dotychczas zaangażować się w relacje z tymi dwoma, szczególnie perspektywicznymi segmentami klientów. Każdy z segmentów wymaga specyficznej komunikacji, ma inne oczekiwania oraz inaczej konsumuje media. Tworzymy nową jakość relacji i kreacji, aby skutecznie do nich dotrzeć zarówno do przedsiębiorców jak i generacji Z. Mamy duże ambicje i liczę, że dzięki wsparciu agencji pozytywnie zaskoczymy rynek nową platformą komunikacyjną – powiedział Rafał Jakubowski, szef obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu Santander Bank Polska.
Zobacz: Rafał Jakubowski szefem marketingu Santander Bank Polska
– Dołączenie Santander Bank Polska do grona naszych klientów jest dla McCann Poland bardzo ważnym wydarzeniem. Jesteśmy szczęśliwi, że po bardzo wymagającym postępowaniu przetargowym bank zdecydował się na strategiczną współpracę właśnie z nami, i że będziemy wspierali Santander Bank Polska w realizacji bardzo ambitnych rynkowych wyzwań. Segmenty małych i średnich przedsiębiorstw oraz młodych klientów wymagają nie tylko zupełnie odmiennego podejścia do komunikacji marketingowej, ale przede wszystkim dogłębnej wiedzy na temat potrzeb, postaw i zachowań obu tych grup. Bardzo się cieszę, że nasza unikalna wiedza w tym obszarze oraz zaproponowane, wyróżniające się rozwiązania strategiczne i kreatywne spotkały się z uznaniem Santander Bank Polska – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland.
Współpraca rozpocznie się we wrześniu. Agencja McCann została wybrana w przetargu, w którym uczestniczyły trzy agencje. Ich nazw nie ujawniono.
Dołącz do dyskusji: Santander Bank Polska wybrał McCann Poland do obsługi kreatywnej