Saxo Bank od kulis w kampanii reklamowej (wideo)
W tym tygodniu rozpoczyna się kampania wizerunkowa duńskiego banku Saxo Bank. Jej celem jest ukazanie codziennych sytuacji zdarzających się w banku, a tym samym odmłodzenie jego wizerunku.
W ramach globalnej kampanii pod hasłem „Numer jeden. Tak jak Ty”, Kim Fournais i Lars Seier Christensen, założyciele i prezesi Saxo Bank, zainicjują serię filmików przedstawiających dotychczas nieprezentowane, autentyczne procesy, które mają miejsce w banku.
Na potrzeby akcji reżyser Kasper Torsting jako pierwszy uzyskał dostęp na zaplecze banku i przez ostatnie cztery miesiące podążał za jego założycielami Saxo Bank, aby bezpośrednio zapoznać się z pracą w instytucji.
- Po raz pierwszy naszym celem była zintegrowana kampania wykorzystująca równocześnie wszystkie platformy i kanały komunikacji - mówi Henrik Lykkesteen, dyrektor ds. globalnego marketingu Saxo Banku. - Ta kampania wykracza poza tradycyjną komunikację w sektorze finansowym. Chcieliśmy odejść od przestarzałego, ogólnikowego modelu marketingu finansowego, który jest wyznacznikiem tego sektora, opartego wyłącznie na niekończących się liczbach, faktach i specyfikacjach produktów - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Saxo Bank od kulis w kampanii reklamowej (wideo)