SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Schulz z kampanią dla Mitsubishi

Koncepcja kreatywna, autorstwa Agencji Schulz, dotyczy limitowanej serii modelu L200 Dakar, z napędem na cztery koła.

Głównym celem kampanii jest wzmocnienie pozycji brandu Mitsubishi wśród polskich klientów.

Działania marketingowe ruszyły z początkiem października a prowadzone są na nośnikach zewnętrznych, w prasie ogólnopolskiej oraz w radio. Layouty prasowe Mitsubishi będzie można zobaczyć w dziennikach Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita oraz tygodnikach Polityka i Wprost. Natomiast spot radiowy zostanie wyemitowany w stacjach RMF FM i Zet.

Za działania ze strony Agencji Schulz odpowiadają Krzysztof Tkaczyk - Dyrektor kreatywny, Jan Sikora - Art director, Jakub Smorawski - Copywriter.

Współpraca Agencji Schulz z firmą MMC Car Poland rozpoczęła się we wrześniu i planowana jest na obecny oraz przyszły rok.

Dołącz do dyskusji: Schulz z kampanią dla Mitsubishi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl